§1
- Regulamin określa zasady świadczenia usług sprzedaży, prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klientów za pośrednictwem sklepu internetowego działającego poprzez stronę internetową hugmehugme.pl zwanego w dalszej części Sklepem.
- Sprzedawcą i równocześnie administratorem sklepu internetowego jest:
Kula Urszula Gawlak - Kuś
Ul. Jeżynowa 8
87-125 Osiek nad Wisłą
tel.572988675
NIP : 6921147511
Regon : 340790243
e-mail: office@hugmehugme.pl
- Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej.
§2
- Klient może dokonać zakupu po zalogowaniu do sklepu jako klient zarejestrowany, może dokonać zakupu po uprzednim zarejestrowaniu, lub dokonać zakupu jako klient niezarejestrowany.
- Klient w celu założenia „Konta Klienta” dokonuje rejestracji podając: login, adres e-mail , hasło oraz imię i nazwisko, nr telefonu, adres za pomocą formularza. Klient ma możliwość podania danych do faktury VAT.
- Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika. Hasło można zmienić na stronie poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła.
- Założenie „Konta klienta” jest nieodpłatne.
- Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link aktywacyjny do strony internetowej konta.
- Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć logotypów bez uprzedniej zgody osoby uprawnionej.
§3
- Sklep jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi.
- Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
- Klient składa zamówienie w następujący sposób:
- wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka
- wybór formy dostawy i płatności
- podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, formularza dostawy
- zatwierdzenie przycisku „Akceptuję regulamin i przeczytałem politykę prywatności”
- zatwierdzenie przycisku „Zapoznałem się z moim prawem do odstąpienia od umowy oraz regulaminem”
- zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”
- wysłanie potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta
- W przypadku, gdy Zamawiający jest płatnikiem podatku VAT (np. podmioty gospodarcze) prosimy o wypełnienie pola Faktura Vat przy składaniu zamówienia.
- Termin otrzymania przesyłki jest jednak w dużej mierze uzależniony od pracy firm świadczących usługi przewozowe. Staramy się nadawać przesyłki następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty. Zazwyczaj czas dostarczenia przesyłki to 2-4 dni robocze. Przy płatności przelewem na konto firmy - wysyłka paczki realizowana jest po wpłynięciu pieniędzy na konto. W przypadku wyboru płatności „za pobraniem” czas realizacji wynosi 1-2 dni robocze.
- Sprzedający w specjalnych sytuacjach ma prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia.
§4
- Wszystkie podane na naszych stronach ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT), nie zawierają natomiast kosztów wysyłki.
- Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w następujących formach:
- przelewem na wskazane przez Sklep konto bankowe
- systemem szybkich płatności Przelewy24
- płatność za pobraniem w chwili dostarczenia przesyłki
- Podczas dokonywania wpłaty na konto, należność za zamówienie internetowe należy wpłacić na następujące dane:
Kula Urszula Gawlak-Kuś
- Jeżynowa 8, 87-125 Osiek nad Wisłą
Nr konta:
ING BANK ŚLĄSKI 51 1050 1908 1000 0097 0255 4016
W poleceniu przelewu (lub w opisie przelewu) należy podać imię i nazwisko bądź firmę zamawiającego oraz wpisać numer zamówienia.
Dla przelewów z zagranicy :
IBAN : PL 51 1050 1908 1000 0097 0255 4016
Bank Name : ING BANK ŚLĄSKI
Swift Code : INGBPLPW
W przypadku płatności kartą przez system Przelewy24.pl operatorem kart płatniczych jest PayPro S.A. Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań.
§5
- Poza terenem firmy zamówienie jest dostarczane na terenie całego kraju przez firmę kurierską DPD, INPOST ( paczkomaty).
- Koszt przesyłki podawany jest w trakcie realizacji procesu zakupu w Sklepie.
§6
- Prosimy o zwrócenie uwagi na stan paczki przy jej odbiorze. Należy sprawdzić, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona np. uszkodzona mechanicznie lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji (czy taśma nie jest naruszona) itp.
- Jeśli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, wylane, pogniecione itp., należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny (odmowa przyjęcia paczki i powód - uszkodzenie zawartości przez doręczyciela). W takim przypadku, będzie to podstawą do reklamacji towaru.
§7
Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci.
- Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie lub bez wydania pisemnego oświadczenia po prostu odsyłając produkt. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie przed jego upływem na adres: Kula Urszula Gawlak-Kuś, ul. Jeżynowa 8, 87-125 Osiek nad Wisłą lub adres e-mail: office@hugmehugme.pl
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: Kula Urszula Gawlak-Kuś, ul. Jeżynowa 8, 87-125 Osiek nad Wisłą
- Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia, ponosi Kupujący, chyba że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, Sklep dokona zwrotu ceny produktu wraz z ceną wysyłki do klienta w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy.
- Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
- Odstąpienie od umowy wymaga spełnienia pewnych warunków: produkt musi być oddany w stanie niezmienionym (nie może być używany, zniszczony, otwierany, naruszony w jakikolwiek sposób), również opakowanie powinno być nienaruszone (folie i inne zabezpieczenia).
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
§8
Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana m.in.
- wysyłanie wiadomości email na adres : office@hugmehugme.pl
- listownie na adres : Kula Urszula Gawlak-Kuś, ul. Jeżynowa 8, 87-125 Osiek nad Wisłą
- dzwoniąc pod nr : 572988675
- W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
- Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.
- W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.4, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać nieodpłatnej wymiany produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji.
- Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencji lub udzielana jest telefonicznie.
§9
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
- W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
- Jeżeli Klient dokonał transakcji zakupu towaru, może otrzymywać od Sklepu e-maile dotyczące swojej transakcji. Sklep może również kontaktować się z Klientem telefonicznie, jeżeli będzie miał ważne informacje dotyczące transakcji.
- Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Klientem, a Sklepem są wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na zapytanie Klienta.
- Komunikacja między Klientem a naszym serwerem gdy zbieramy dane osobowe Klient , jest zaszyfrowana z użyciem protokołu SSL (Secure Socket Layer). Dodatkowo bazy danych Sklepu zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich.
- Nasza strona internetowa może wykorzystywać ciasteczka, które służą identyfikacji przeglądarki Klienta podczas korzystania z naszej strony, tylko po to aby wiedzieć jaką stronę wyświetlić. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.