Surf Poncho HugMe Regulamin

 

§1

 

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług sprzedaży, prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klientów za pośrednictwem sklepu internetowego działającego poprzez stronę internetową  hugmehugme.pl zwanego w dalszej części Sklepem.
  2. Sprzedawcą i równocześnie administratorem sklepu internetowego jest:

Kula Urszula Gawlak - Kuś

Ul. Jeżynowa 8 

87-125 Osiek nad Wisłą

tel.572988675

NIP : 6921147511

Regon : 340790243


e-mail: office@hugmehugme.pl

  1. Regulamin jest dostępny w polskiej wersji językowej. 

§2

  1. Klient może dokonać zakupu po zalogowaniu do sklepu jako klient zarejestrowany, może dokonać zakupu po uprzednim zarejestrowaniu, lub dokonać zakupu jako klient niezarejestrowany.
  2. Klient w celu założenia „Konta Klienta” dokonuje rejestracji podając: login, adres e-mail , hasło oraz imię i nazwisko, nr telefonu, adres za pomocą formularza. Klient ma możliwość podania danych do faktury VAT.
  3. Hasło podawane przy logowaniu do Sklepu może składać się z liter, cyfr lub/oraz znaków specjalnych. Hasło jest indywidualne dla każdego użytkownika. Hasło można zmienić na stronie poprzez podanie adresu e-mail oraz nowego hasła.
  4. Założenie „Konta klienta” jest nieodpłatne.
  5. Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma na podany adres e-mail link aktywacyjny do strony internetowej konta.
  6. Klient nie może kopiować, modyfikować ani rozpowszechniać treści, zdjęć logotypów bez uprzedniej zgody osoby uprawnionej.

§3

  1. Sklep jest czynny przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, umożliwiając Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami konserwacyjnymi.
  2. Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
  3. Klient składa zamówienie w następujący sposób:
  • wybór towarów dokonywany przez dodanie ich do koszyka
  • wybór formy dostawy i płatności
  • podanie danych do formularza rejestracyjnego bądź logowania, formularza dostawy
  • zatwierdzenie przycisku „Akceptuję regulamin i przeczytałem politykę prywatności”
  • zatwierdzenie przycisku „Zapoznałem się z moim prawem do odstąpienia od umowy oraz regulaminem”
  • zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”
  • wysłanie potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta
  1. W przypadku, gdy Zamawiający jest płatnikiem podatku VAT (np. podmioty gospodarcze) prosimy o wypełnienie pola Faktura Vat przy składaniu zamówienia.
  2. Termin otrzymania przesyłki jest jednak w dużej mierze uzależniony od pracy firm świadczących usługi przewozowe. Staramy się nadawać przesyłki następnego dnia po zaksięgowaniu wpłaty. Zazwyczaj czas dostarczenia przesyłki to 2-4 dni robocze. Przy płatności przelewem na konto firmy - wysyłka paczki realizowana jest po wpłynięciu pieniędzy na konto. W przypadku wyboru płatności „za pobraniem” czas realizacji wynosi 1-2 dni robocze.
  3. Sprzedający w specjalnych sytuacjach ma prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia. 

§4

 

  1. Wszystkie podane na naszych stronach ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT), nie zawierają natomiast kosztów wysyłki.
  2. Klient ma możliwość dokonania zapłaty za towar tytułem złożonego zamówienia w następujących formach:
  • przelewem na wskazane przez Sklep konto bankowe
  • systemem szybkich płatności Przelewy24
  • płatność za pobraniem w chwili dostarczenia przesyłki

  1. Podczas dokonywania wpłaty na konto, należność za zamówienie internetowe należy wpłacić na następujące dane:

Kula Urszula Gawlak-Kuś

  1. Jeżynowa 8, 87-125 Osiek nad Wisłą

Nr konta:

 ING BANK ŚLĄSKI  51 1050 1908 1000 0097 0255 4016

W poleceniu przelewu (lub w opisie przelewu) należy podać imię i nazwisko bądź firmę zamawiającego oraz wpisać numer zamówienia.

Dla przelewów z zagranicy :

IBAN : PL 51 1050 1908 1000 0097 0255 4016

Bank Name : ING BANK ŚLĄSKI

Swift Code : INGBPLPW

 

W przypadku płatności kartą przez system Przelewy24.pl operatorem kart płatniczych jest PayPro S.A. Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań.

§5


  1. Poza terenem firmy zamówienie jest dostarczane na terenie całego kraju przez firmę kurierską DPD, INPOST ( paczkomaty).
  2. Koszt przesyłki podawany jest w trakcie realizacji procesu zakupu w Sklepie. 

  

§6


  1. Prosimy o zwrócenie uwagi na stan paczki przy jej odbiorze. Należy sprawdzić, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona np. uszkodzona mechanicznie lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji (czy taśma nie jest naruszona) itp.

  1. Jeśli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, wylane, pogniecione itp., należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacyjny (odmowa przyjęcia paczki i powód - uszkodzenie zawartości przez doręczyciela). W takim przypadku, będzie to podstawą do reklamacji towaru.

§7

 

Niniejszy rozdział dotyczy Użytkowników korzystających ze Sklepu jako Konsumenci.

  1. Konsument może odstąpić od umowy bez podania przyczyny, składając w terminie 14 dni od dnia doręczenia mu produktu stosowne oświadczenie w jakiejkolwiek formie lub bez wydania pisemnego oświadczenia po prostu odsyłając produkt. Do zachowania powyższego terminu wystarczy wysłać oświadczenie przed jego upływem na adres:  Kula Urszula Gawlak-Kuś, ul. Jeżynowa 8, 87-125 Osiek nad Wisłą lub adres e-mail: office@hugmehugme.pl
  2. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: Kula Urszula Gawlak-Kuś, ul. Jeżynowa 8, 87-125 Osiek nad Wisłą
  3. Bezpośrednie koszty zwrotnego dostarczenia towaru w związku ze skorzystaniem z uprawnienia, ponosi Kupujący, chyba że Sklep zgodził się je ponieść lub nie poinformował konsumenta o jego prawie odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku odstąpienia Klienta od umowy, Sklep dokona zwrotu ceny produktu wraz z ceną wysyłki do klienta w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia Konsumenta. Zwrot nastąpi na wskazany przez Konsumenta rachunek bankowy.
  5. Konsument ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
  6. Odstąpienie od umowy wymaga spełnienia pewnych warunków: produkt musi być oddany w stanie niezmienionym (nie może być używany, zniszczony, otwierany, naruszony w jakikolwiek sposób), również opakowanie powinno być nienaruszone (folie i inne zabezpieczenia).
  7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

§8

Reklamacja na podstawie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową powinna być przekazana m.in.

  • wysyłanie wiadomości email na adres : office@hugmehugme.pl
  • listownie na adres : Kula Urszula Gawlak-Kuś, ul. Jeżynowa 8, 87-125 Osiek nad Wisłą 
  • dzwoniąc pod nr : 572988675
  1. W reklamacji powinien znaleźć się dokładny opis rodzaju niezgodności, data jej wystąpienia, powinno być określone żądanie Konsumenta, nr zamówienia oraz dane kontaktowe, co ułatwi procedurę reklamacyjną.
  2. Sklep rozpatruje reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta.
  3. W przypadku braku informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji, w terminie określonym w pkt.4, reklamację uznaje się za rozpatrzoną na korzyść Klienta.
  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji, Klient może żądać nieodpłatnej wymiany produktu na nowy, obniżenia ceny lub istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Sklep zwróci Klientów równowartość ceny całości dokonanej transakcji.
  5. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres e-mail, adres korespondencji lub udzielana jest telefonicznie.

§9


  1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży.
  3. Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:
  • W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
  • W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.
  1. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
  3. Jeżeli Klient dokonał transakcji zakupu towaru, może otrzymywać od Sklepu e-maile dotyczące swojej transakcji. Sklep może również kontaktować się z Klientem telefonicznie, jeżeli będzie miał ważne informacje dotyczące transakcji.
  4. Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Klientem, a Sklepem są wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na zapytanie Klienta.
  5. Komunikacja między Klientem a naszym serwerem gdy zbieramy dane osobowe Klient , jest zaszyfrowana z użyciem protokołu SSL (Secure Socket Layer). Dodatkowo bazy danych Sklepu zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich.
  6. Nasza strona internetowa może wykorzystywać ciasteczka, które służą identyfikacji przeglądarki Klienta podczas korzystania z naszej strony, tylko po to aby wiedzieć jaką stronę wyświetlić. Ciasteczka nie zawierają żadnych danych osobowych.
Surf Poncho HugMe do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl